معرفی خودرو لیفان x60
نوشته شده توسط : حمید

لیفان x60

در این مطلب از وبلاگ تخصصی مرجع ون قصد دارم یک مطلب دیگر در خصوص خودرو های چینی قرار بدم که امروز تقریبا دارن خیابون های ایران رو پر می کنند. 

Lifan X60 یک متقاطع کلاس D است که از سال 2011 در Cherkessk با استفاده از روش مونتاژ گره های بزرگ تولید می شود. ابعاد کلی خودرو به شرح زیر است: طول - 4325 میلی متر ، عرض - 1790 میلی متر ، ارتفاع - 1690 میلی متر. ترخیص کالا از گمرکی - 179 میلی متر. از نظر ظاهری ، این خودرو کاملاً جذاب و مدرن به نظر می رسد.

نمای بیرونی Lifan X60 با ورم و جریان ساده مشخص می شود: یک کاپوت بزرگ با یک مشبک کرومی همراه با چراغهای کوچک شیب دار و قوس های چرخ بزرگ. در قسمت پشتی چراغهای ذوزنقه ای ذوزنقه ای و یک درب پنجم بزرگ وجود دارد. یک فضای داخلی نسبتاً جادار ، یک طراحی دو رنگ با یک کف روشن و یک قسمت تیره را دریافت کرد. پایان با پلاستیک سخت غالب است.

اژدر طراحی وام گرفته شده از Toyota RAV4. قسمت های پشتی ردیف عقب از نظر زاویه قابل تنظیم هستند. و در صورت نیاز به افزایش محفظه چمدان ، آنها را می توان تاشو کرد ، با گرفتن 1170 لیتر فضای قابل استفاده با کف تقریبا مسطح. حجم استاندارد صندوق عقب 405 لیتر است. در زیر کاپوت یک موتور بنزینی چهار سیلندر با زمان بندی متغیر سوپاپ قرار دارد. حجمی برابر با 1.8 لیتر دارد.

در چین ادعا می شود قدرت موتور 133 اسب بخار و برای روسیه 128 اسب بخار قدرت است. واحد برق قادر است در 11.2 ثانیه ماشین را به "صدها" شتاب دهد و به سرعت تا 170 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر لحظه پیچش باعث می شود 168 نانومتر در 4000 - 4200 دور در دقیقه. انتقال - دفترچه راهنمای 5 سرعته. درایو در حال حاضر فقط رو به جلو است ، اما سازنده در حال حاضر روی نسخه چهار چرخ محرک این کراس اوور کار می کند. سیستم تعلیق جلوی آن مك فرسون است و قسمت عقب یك اهرم سه اهرمی است.

Lifan X60 با وجود حضور حتی در تنظیمات اصلی ABS ، EBD ، سنسور پارکینگ ، قفل مرکزی ، لوازم جانبی ، دو کیسه هوا ، چراغهای هالوژن ، چرخ های آلیاژی ، چرخ یدکی تمام اندازه ، فرمان برق ، تهویه مطبوع و صندلی های چرمی باعث می شود تا مصرف کنندگان با حضور در آن حضور داشته باشند. . تجهیزات پیشرفته تکمیل شده توسط آینه های جانبی گرم و صندلی راننده ، سیستم صوتی ، تهویه هوا ، چرخ های آلیاژی و اثاثه یا لوازم داخلی صندلی از "چرم". این شرکت در نظر دارد نسخه های گران تری را با جعبه دنده اتوماتیک ، پیشرانه تمام چرخ و تجهیزات پیشرفته منتشر کند.

 





:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: